Enoten produktni katalog
Integracija vseh podatkov o vaših storitvah in izdelkih na enem mestu, za vse sisteme.
Upravljanje vseh podatkov o produktih in prodajnih ponudbah na enem mestu za celoten poslovni sistem in partnerski ekosistem postaja ključnega pomena za uspešno poslovanje v digitalni dobi.
Zakaj?
Enoten produktni katalog
Marandov enoten produktni katalog UPC (unified product catalog) je sistem za vodenje podatkov o izdelkih in storitvah ter njihovih lastnostih in cenikih na enem mestu. S temi podatki UPC nato napaja celoten informacijsi sistem podjetja. Produktni katalog je zasnovan splošno in podpira različne dejavnosti: telekomunikacije, finance, zavarovalništvo, trgovino, logistiko, energetiko in oskrbo s komunalnimi storitvami.
Podatke o izdelkih in storitvah potrebujejo vse poslovne funkcije podjetja, uporabljajo pa se v celotnem informacijskem sistemu. Upravljanje naročil, upravljanje pogodb, CRM, obračunavanje, naročniški portal, mobilna aplikacija za končne uporabnike, e-poslovanje preko vseh kanalov – vse te aplikacije potrebujejo podatke o vaših izdelkih in storitvah.
Ročno vzdrževanje produktnih podatkov v različnih aplikacijah, ki sestavljajo informacijski sistem podjetja, je zamudno, stroškovno neučinkovito in podvrženo številnim napakam, ki kratijo dobro izkušnjo kupcev.
Produktni katalog UPC hrani vse podatke o izdelkih in storitvah na enem mestu in napaja celoten informacijski sistem. Katalog je popolnoma prilagodljiv potrebam posameznega podjetja – tako z vidika vsebine kot tudi integracije z obstoječimi aplikacijami. Vse prilagoditve naredimo z nastavitvami, kar omogoča hitro izvedbo projektov brez zapletenih in zamudnih posegov v programsko kodo aplikacije.
UPC ima certificiran programski vmesnik (API) pri mednarodnem združenju TM Forum.
Primeri
modelov
v produktnem katalogu
Glavni gradniki produktnega modela so vir (resource), storitev (service), produkt (product), tržna ponudba (product offering) ter cenik (price). Te gradnike je moč poljubno parametrizirati in jim s tem določiti pomen. Po drugi strani jih lahko medsebojno povezujemo v sestavljene strukture, na primer paketne ponudbe. Za enostavnejšo in hitrejšo uporabo lahko gradnike povezujemo v različne kategorije, ki so prav tako prosto nastavljive in popolnoma prilagodljive posameznemu podjetju.
Enostaven telekomunikacijski širokopasovni paket z internetom in televizijo.
Enostavnemu paketu dodamo storitve na mobilnem telekomunikacijskem omrežju in na ta način tvorimo konvergenčni paket.
Konvergenčnemu paketu dodamo še storitve oskrbe z električno energijo ter digitalne storitve, ki jih nudijo partnerska podjetja. Na ta način tvorimo digitalni paket s partnerskim ekosistemom.
Uporaba UPC
Več informacij
Podrobneje spoznajte enoten produtni katalog, njegove lastnosti in primere uporabe.
- Komercialni opis produktnega kataloga |
- Modul SAP Smart Integrator |
- Študija primera - Telekom Slovenije |
- Enotno upravljanje produktnih podatkov |